שיווק בשנת 2020

אם יצא לכם לקרוא בעבר מאמרים שלנו, אתם יודעים שאנחנו מאוד אוהבים את גארי. היכולת שלו לנבא בצורה טובה מה יקרה בעולם העסקי והשיווקי, גורמים לו להיות מאוד שונה בנוף והוא לא פוחד להגיד את האמת, גם מה שנשמע פחות כיף ופחות מוכר להגיד.

הנה שלושת הדברים החזקים ביותר שבעיניי כדי לזכור כשזה קשור לשיווק.

אל תזלזלו בפלטפורמות שאולי כרגע נחשבות פחות פופולריות

בדרך כלל כשאנחנו בוחרים איפה אנחנו רוצים להשקיע את המרץ והאנרגיה השיווקיים שלנו, הנטייה היא לחפש איפה הכי כדאי. איפה החזר ההשקעה שלנו יהיה הגדול ביותר.

זאת מחשבה מאוד הגיונית.

מה שעזר לגארי להצליח בין היתר, זה לא להתנהל לגמרי לפי הגישה הזאת, מתוך הבנה שאם במקום מסויים נמצאים המון, גם התחרות על תשומת הלב אם אורגנית או ממומנת, גדולה יותר.

לכן, גם אם כרגע אתם יודעים שפלטפורמה מסויימת מאוד חזקה והכי מומלצת על ידי כולם, תשאירו זמן להשקיע אנרגיה גם במקומות אחרים שאולי מרגישים לכם כרגע פחות חזקים, אבל כן רלוונטיים לקהל היעד שלכם.

אל תשארו בעבר

הדברים כל הזמן משתנים, משתכללים, ומי שהחליט להישאר רק בעולם האוף ליין, הבין באיזה שלב שהוא מפסיד המון כסף, אם הוא לא מתעורר לעולם האון ליין, כי כולם היום שם.

עיתונים היום הרבה פחות חזקים ממה שהיו בעבר. היום אנשים נכנסים לאתרי חדשות ומקבלים את המידע משם.

לעשות פרסום בתיבות דואר יכול להיות מועיל נקודתית לכמה סוגים ספציפיים של עסקים המקומיים, אך היום עם הכלים של המדיה הדיגיטלית, אפשר גם אורגנית ליצור קהילה וגם בממומן ניתן להגיע לקהל סופר מדוייק. בעתיד יכנסו עוד ועוד דברים וחשוב ללמוד להסתגל לשינויים ולא לפחד מהם. לזרום איתם ולהכיר אותם.

יצירת תוכן מתוך רצון אמיתי לעזור

חשוב מאוד ליצור תוכן שנותן לאנשים ערך ולא כזה שבא למכור כל הזמן. הנתינה היא קודמת לכל.

אגב, זאת אחת הסיבות שחשוב שתהיו בתחום שאתם אוהבים ושאתם רוצים ליצור שינוי חיובי בו. תבחרו את המדיום שנכון לכם. זה שהיום מומלץ מאוד לעשות וידאו, אם אתם סובלים מהיצירה שלו, אבל אתם ממש אוהבים לכתוב, תכתבו. תתמקדו במה שאתם טובים ואתם מרגישים שמגיע לכם בטבעיות בלי ליצור לעצמם המון סבל, כיוון שבמקום שאתם מכריחים את עצמכם לעשות משהו, יש סיכוי שלאורך זמן זה פחות יחזיק.

וכמה מילים לסיום

היום אנחנו רוצים הכל אינסטנט. הכל מהיר. כאן ועכשיו.

אם אתם מפרסמים דברים ולא זוכים להרבה תשומת לב מצד הקהל, אצל הרבה אנשים זה מוריד את המוטיבציה וזה גורם להפסיק את העשייה, לפעמים לחלוטין.

חשוב שתזכרו שזה מרתון.

זה לוקח זמן לבנות דברים טובים. את המוטיבציה שלכם תביאו מתוך התשוקה שלכם לתחום, מתוך הרצון שלכם להשפיע.

תהיו בעשייה, תהיו בהתמדה ולאט לאט תגלו שאתם צוברים סביבכם קהל שמכיר, מעריך ורוצה ללמוד מכם.

תעבירו את זה הלאה:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

הצטרפו לקהילה שלנו

פרקים נוספים שיכולים לעניין אותך:

בא לי ללמוד היום על