איך לחזק את המותג שלכם בעולם החדש?

המותג שלכם, בעידן של היום, זה לא הצבעים שבחרתם ללוגו.
זה גם לא הצורה והפונט, או סוג הנייר שבחרתם להדפיס עליו את הכרטיס שלכם.
המותג שלכם בעולם החדש, הוא אתם!

כן, תסתכלו עכשיו בראי שלכם, והאדם הזה שמשתקף לכם שם, הוא המותג. זה האופן שבו אתם מדברים, המחשבות שלכם, הרעיונות שלכם, הגישה שלכם על כל דבר, האופן בו אתם עומדים, זזים, המילים בהן אתם משתמשים ביום יום, המראה שלכם, הקול שלכם, הקצב דיבור, האמירה האישית שלכם על דברים וברגע שתבינו את זה, קיבלתם את כל מה שאתם צריכים לדעת על חיזוק המותג שלכם.

business

אז אם המותג שלכם, הוא אתם, יש לכם רעיון במה הכי חשוב להשקיע את הזמן, האנרגיות והכסף שלכם?
כמובן, בלוגו החדש שלכם!

או אם שמתם לב לכל מה שאמרתי עד עכשיו, לגמרי בכם.
לעבוד על החששות האלה של "מה יגידו?", "מה יחשבו?", את זה צריכים במיוחד אלה שבוחרים להיות קצת כמו המחבתות האלה מהטפלון…והרי אנחנו יודעים שטפלון לא באמת בריא לנו…

מה בריא?
להשקיע בכם, באדם שאתם באמת.
או כמו שאומרת הקלישאה
"תהיו עצמכם כי כל השאר כבר תפוסים", כי זה באמת ככה, כשאנחנו עצמנו דברים הופכים להיות יותר קלים, כי אנחנו לא צריכים "להנדס" כל צעד שלנו כדי שיהיה דומה למישהו שהוא לא אנחנו, ככה אגב אנחנו גם מושכים אלינו את מי שבאמת מתאים לאנרגיה שלנו ולמותג שלנו בסופו של דבר.

אז מה עושים בתור התחלה?

מכינים רשימה של כל המקומות שלדעתכם מתאימים להביא את עצמכם בהם. אם אתם טיפוסים שאוהבים וידאו, יש מצב טוב שהפייסבוק והיוטיוב מאוד יתאימו לכם, כי יוטיוב היא פלטפורמה שמבוססת וידאו ולכן אנשים שאוהבים וידאו יתכן ויוכלו לגלות אותכם שם ובפייסבוק יש כיום אופציה לעשות וידאו לייב שתופס ממש ממש חזק.

אם אתם טיפוסים של כתיבה, יש המון אתרים שניתן להצטרף אליהם ככותבי תוכן (כל אחד בתחום המתאים לו) וכמובן שגם בלוג באתר שלכם יהיה רעיון ממש ממש חכם וכמובן פייסבוק, במידה והקהל שלכם הוא קהל בוגר, כי כל החבר'ה הצעירים כבר פחות שם.

מה שאומר שחשוב שתעשו שיעורי בית על עצמכם, מה אתם אוהבים, איך אתם אוהבים להביא את עצמכם ואחרי שפיצחתם את החלק הזה, תעשו שיעורי בית על סוגי הפלטפורמות הקיימות היום ותמצאו את הפלטפורמה שהכי מתאימה למותג שלכם, לסוג הקהל שאתם מחפשים.

רעיונות לכאלה: סנאפצ'אט, סאונדקלאוד, פינטרסט, אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר, לינקאין וכל פלטפורמה אחרת שעולה בדעתכם או כזאת שתפרוץ לחיינו פתאום (זה קורה כל הזמן…).

social-media

לגמרי בידיים שלכם

תבינו, ככל שתופיעו ביותר מקומות ותייצרו יותר תוכן, הסיכוי שמנועי החיפוש יציגו אותכם לאנשים שמחפשים את מה שהמותג שלכם מביא לעולם – גדל!

אם אתם עושים הכל על מצב "פרטי" ולא "ציבורי", אז פספסתם את הפואנטה, כי כדי שהמותג שלכם יהיה חזק בעידן הזה של המידה, הוא חייב להיות נוכח וכמה שיותר.
ופשוט…תהיו עצמכם! תאפשרו לעצמכם להביא את עצמכם במלוא תפארתכם, תדברו לאנשים שרוצים לחוות אותכם ואת מה שיש לכם להביא ולעולם.
פשוט תאפשרו לעצמכם להיות ואם אתם מזהים כל מיני מחסומים שמונעים מכם לעשות זאת, שם תשקיעו את האנרגיה שלכם.

תעבירו את זה הלאה:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

הצטרפו לקהילה שלנו

פרקים נוספים שיכולים לעניין אותך:

בא לי ללמוד היום על