פרק #14 עיקרון חשוב במנהיגות

תקציר הפרק

מכירים את התחושה הזאת שהגעתם למסעדה אתם רעבים , קוראים את התפריט ואין לכם מושג מה לאכול?
פתאום ניגש אליכם המלצר מחייך ושואל אתכם מספר שאלות כמו: האם אתם רוצים רק לנשנש או לאכול משהו משביע, עד כמה אתם אוהבים בשר? וכו
מה הסיכוי שהמלצר יביא לכם את הארוחה המושלמת עבורכם? ומה הסיכוי שתשאירו טיפ שמן?
גבוה מאוד.
רק בשל העבודה שלמלצר היה אכפת מכם והוא שואל שאלות כדי להבין בדיוק את מה שאתם רוצים ולא כדי למכור לכם מנות יקרות או פופולריות, הסיכוי שיתאים עוברכם את הארוחה המתאימה לכם הוא גבוהה.

הוא שם את הצרכים שלכם לפני הצרכים שלו.
חברת זאפוס למשל , נודעת בשירות הלקוחות האגדי שלה, הם ממש משרתים את הלקוח.
לדוגמה: במידה ולקוח לא מוצא את הנעל שהוא רצה, הם מחפשים אצל המתחרים ומודעים ללקוח מאיפה הוא יכול לרכוש!

תובנות ונושאים מהפרק

· לחשוב תמיד איך אני יכול לשרת את הלקוח?
· חשיבה על איך לשרת את הלקוח תבדל אתכם מהמתחרים ותיצור אפקט WOW
· לשים את הצרכים של האחר קודם זה חלק ממנהיגות
· מה סוד הקסם של זאפוס?
· שאתם שמים את הצרכים של הלקוח קודם אתם מקדמים את העסק שלכם
· אם תחשבו על "למה" אתם עושים את מה שעושים תגיעו רחוק
· מה הסוד של אפל ? מה גורם לאנשים להתחבר אליהם?
· מה המפקדים בצבא האמריקאי יכולים ללמד אותנו?

אנחנו נמצאים גם ב...

תעבירו את זה הלאה:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

הצטרפו לקהילה שלנו

פרקים נוספים שיכולים לעניין אותך:

בא לי ללמוד היום על